افتتاح فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی قم

فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی قم روز سه شنبه ۳ اسفندماه سال ۱۴۰۰ طی آیینی با حضور آقای برادران معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و آقای شاه چراغی 

استاندار محترم قم همزمان با افتتاح دومین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی استان قم و نهضت ساخت داخل به بهره‌برداری رسید.

 

رییس اتاق بازرگانی استان قم در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی قم، اظهار داشت: کلنگ نمایشگاه بین المللی قم سال ۸۵ به دستور استاندار وقت به زمین زده شد و هم اکنون ۵۰ تشکل اقتصادی در احداث و بهره برداری از آن همکاری دارند.

ابوالفضل خاکی اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری کامل این نمایشگاه در ۷۵ هزار متر مربع پیش بینی شده بود که بدلیل نوسانات ارزی برای تکمیل فاز نخست این نمایشگاه در ۲۰ هزار متر مربع مبلغی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: با تکمیل نمایشگاه بین المللی قم در ۷۵ هزار متر مربع پیش بینی شده، این نمایشگاه می تواند در کنار نمایشگاه بین المللی تهران به یکی از مجهزترین و مدرن ترین محل نمایشگاهی کشور تبدیل شود.

رییس اتاق بازرگانی قم اضافه کرد: قم محور مواصلاتی نزدیک به ۲۰ استان کشور است و در این شرایط نمایشگاه بین المللی در کنار ایجاد زیرساخت های تفریحی در پیرامون آن میتواند در جذب گردشگر و رونق اقتصادی مؤثر باشد.

روابط عمومی نمایشگاه بین المللی استان قم 

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password