دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، سیدموسی حسینی‌کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امروز، ۲۱ خردادماه در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، برگزار شد، ‌با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار در قم، بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال، این است که زمینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان و متخصصان فضای مجازی برای تبادلات بیشترفراهم شود تا در این راستا به تولید محتوا برسند.
وی بیان کرد: نمایشگاه‌هایی که در این راستا، پیش از این برگزار می‌شد، اکثراً مخاطب عام داشتند، اما نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی یک نمایشگاه تخصصی است که مخاطب اصلی آن کسانی هستند که در زمینه فضای مجازی فعالیت داشته و علاقه‌مند به این حوزه هستند.
حسینی‌کاشانی گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با شعار و محوریت توسعه کسب و کارهای فرهنگی جهت ایجاد کسب و کار و تبادلات بین متخصصان این امر، ‌به میزبانی استان قم برگزار می‌شود، این نمایشگاه با مساعدت رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و اجرای مجمع ناشران دیجیتال اسلامی برپا خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به تولید محتوا برسند، چرا که هدف اصلی از برگزاری چنین نمایشگاه تخصصی، رسیدن به یک محصول و تولید محتوا است.
حسینی کاشانی با بیان اینکه، میزبانی استان قم در برگزاری چنین نمایشگاهی یک اتفاق بسیار خوب و فرصت مناسبی است، گفت: این امر، یک حرکت جدی برای قم بوده و امیدواریم آورده‌های مثبت و سازنده‌ای برای استان در رونق کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی  داشته باشد.
وی ادامه داد: معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، جامعهالمصطفی(ص)، مرکز ملی فضای مجازی و همراه اول، پشتیبانان و شرکت‌کنندگان در برپایی این نمایشگاه هستند.
حسینی‌کاشانی اظهار کرد: اگرچه این نمایشگاه بیشتر مخاطب خاص دارد اما اصحاب رسانه و عامه مردم نیز می‌توانند از نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی بازدید کنند، پرداختن به موضوع فضای مجازی و مسائلی از این قبیل، جزو مطالبات ما از اصحاب رسانه است. 
وی یادآور شد، نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی با حضور مجموعه فعالان مجازی از ۲۸ تا ۳۱ خرداد‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم، دایر است، امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه، فعالان این عرصه به یک هم‌افزایی رسیده و قراردادهای چند جانبه بین این شرکت‌ها منعقد شود.

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password