برگزاری نمایشگاه مبلمان در قم

رئیس اتحادیه درودگران استان قم گفت: نمایشگاه مبلمان استان طی روزهای سوم تا هفتم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین معماریان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه مبلمان استان اظهار کرد: این نمایشگاه در سال‌های گذشته عمدتا با شرکت تولیدکنندگان غیربومی برگزار می‌شد، اما امسال این مجوز را دریافت کردیم که اتحادیه درودگران استان عهده دار برگزاری نمایشگاه مبلمان در قم شود.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ نفر در کار تولید، توزیع و خدمات از اتحادیه درودگران استان قم مجوز دارند و ۲۰ هزار نفر در رسته شغل صنعت چوب استان  مشغول به کار هستند و امکان افزایش این آمار به ۵۰ هزار نفر وجود دارد، قم جزو قطب‌های اصلی تولید مبلمان است و در مبلمان کلاسیک و منبت حرف نخست را در کشور می‌زند.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم افزود: با توجه به اینکه طرح تنفس جنگل اجرا می‌شود، چوبی از جنگل‌های کشور وارد استان نمی‌شود و باید چوب از خارج از کشور به ایران وارد شود و به همین تولیدکنندگان مشکل تامین مواد اولیه دارند.

معماریان بازار فروش را مشکل صنعت چوب استان قم دانست و تصریح کرد: قدرت خرید در استان کاهش یافته است و تولیدکنندگان نمی‌توانند تولیدات خودشان را بفروشند، اگر مشکل مواد اولیه حل نشود بسیاری از کارگاه‌های صنعت چوب استان قم تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مبلمان استان طی روزهای سوم تا هفتم تیرماه  از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی با ۳۰ غرفه با متراژهای مختلف و محصولات متنوع برگزار می‌شود و عمده شرکت کنندگان در این نمایشگاه از تولیدکنندگان استان قم هستند.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم خاطرنشان کرد: به دنبال تبدیل نمایشگاه مبلمان استان به یک نمایشگاه تخصصی هستیم که بازدیدکنندگانی از نقاط مختلف ایران به این نمایشگاه بیایند و صرفا این نمایشگاه، یک نمایشگاه فروش نباشد.

۰ دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password